[Info] Name=MAQ Draken "god morning" Row=2 Col=2 ImgPerPage=4 Version=2.0.1 DCount=4 ACount=12 [DPos0] Type=0 ImgID=001600000400002000200000200000 Text=
Draken 1(4) Håll vikten i brösthöjd nära kroppen. Lyft ena benet och böj det så att knät pekar framåt.
FName=Calibri FSize=11 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=001600000400002000200000200001 Text=Draken 2(4) Fäll fram i en så kallad enbens-good morning. Kroppen liknar ett T. Fäll bara så långt du klarar med rak och lätt svankad rygg. Känn hur du aktiverar lårens baksidor, sätet, ryggen och skulderpartiet. FName=Calibri FSize=11 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=001600000400002000200000200002 Text=Draken 3(4) Driv upp till rak position – fortfarande med lätt svank och hela foten i golvet. FName=Calibri FSize=11 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=001600000400002000200000200003 Text=Draken 4(4) Och sträck över huvudet, för att avsluta upp på tå. Lyft det andra benet aktivt uppåt genom att aktivera bukmusklerna och höftböjaren. FName=Calibri FSize=11 FStyle=0 [APos0_1] PosID=0 ActivityID=1 Value=3 [APos0_2] PosID=0 ActivityID=2 Value=16 [APos0_3] PosID=0 ActivityID=3 Value=8 per ben [APos1_3] PosID=1 ActivityID=3 Value=8 per ben [APos1_1] PosID=1 ActivityID=1 Value=3 [APos1_2] PosID=1 ActivityID=2 Value=16 [APos2_1] PosID=2 ActivityID=1 Value=3 [APos2_2] PosID=2 ActivityID=2 Value=16 [APos2_3] PosID=2 ActivityID=3 Value=8 per ben [APos3_1] PosID=3 ActivityID=1 Value=3 [APos3_2] PosID=3 ActivityID=2 Value=16 [APos3_3] PosID=3 ActivityID=3 Value=8 per ben