[Info] Name=Radiusfraktur avfixerad Row=3 Col=3 ImgPerPage=8 Version=2.0.1 DCount=8 ACount=0 [DPos0] Type=2 ImgID= Text=
Träna hemövningarna 3-5
gånger per dag, 10 repetitioner.

 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000500002000010000100029 Text=
Sträck båda armarna mot taket med raka armbågar och ner igen. Ta ut full rörlighet i axlarna.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000700001000010000100045 Text=
Handpump och fingerkoordination
Rulla in alla fingrarna i handflatan och var noga med att böja varje finger så mycket du kan.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000700001000020000100000 Text=
Handpump och fingerkoordination.
Sträck ut fingrarna så mycket du kan.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000700001000010000100040 Text=
Handpump och fingerkoordination.
För samman tumme med varje fingertopp för sig. Sträck därefter fingret så mycket du kan.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000600002000010000100009 Text=
Handledsrörlighet - upp/ned
Håll i din skadade arm eller vila den mot ett bord. Sträck så mycket du kan i handleden och håll kvar i några sekunder, böj så mycket du kan i handleden och håll kvar i några sekunder.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010000700001000090001100012 Text=
Handledsrörlighet - sidled
Håll i din skadade hand eller vila den mot ett bord.
För handen mot lillfingersidan och håll i ytterläge några sekunder, för handen mot tumsidan och håll i ytterläge några sekunder
 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000600001000070000100003 Text=
Rotationer
Håll armbågarna mot sidan av kroppen böjda i rät vinkel. Rotera underarmen så att handflatan kommer uppåt, rotera underarmen så att handflatan kommer nedåt.
 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [Error] Error=Img