[Info] Name=Armbågsskada Fri rörlighet Row=3 Col=2 ImgPerPage=6 Version=2.0.1 DCount=6 ACount=0 [DPos0] Type=2 ImgID= Text=
Träna hemövningarna 3-5
gånger per dag, 10 repetitioner.

 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000500002000010000100029 Text=
Sträck båda armarna mot taket med raka armbågar och ner igen. Ta ut full rörlighet i axlarna.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000600002000010000200023 Text=
Bicepsträning. Håll armbågen intill midjan. Böj och sträck underarmen.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000600001000070000100003 Text=
Rotationer
Håll armbågarna mot sidan av kroppen böjda i rät vinkel. Rotera underarmen så att handflatan kommer uppåt, rotera underarmen så att handflatan kommer nedåt.
 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000600002000010000200003 Text=
Styrka överarm. Fixera överarmen med motsatt arm. Sträck armen så att armbågen blir rak.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000600001000010000100003 Text=
Böj och sträck i armbågarna så långt det går.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [Error] Error=Img