[Info] Name=Träning efter knäartroskopi Row=3 Col=3 ImgPerPage=7 Version=2.0.1 DCount=7 ACount=13 [DPos0] Type=2 ImgID= Text=

Träning efter knäartroskopi

Träna 4 gånger per dag



 
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010001000001000140000100016 Text=
Fottramp upp/ned med kraftiga tag.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000900001000010000100036 Text=
Släpcykling. Böj i höft och knä genom dra foten mot underlaget.
FName=Times New Roman FSize=10 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000900001000010000100041 Text=
Spänn muskeln på framsida lår genom att pressa ned knät i madrassen.
A) Håll 5 sek. B) Spänn och slappna av i korta sekvenser
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000900001000010001800016 Text=
Knästräck med rulle. Spänn låret så att hälen lyfter från underlaget och knät pressas ned mot rullen
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000900001000010000100040 Text=
Rakt benlyft sittande på stol/sängkant. Spänn muskeln på framsida lår. Lyft sedan benet helt rakt 15 cm från golvet.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010001000002000140000100034 Text=
Tvåbenta tåhävningar. Gå upp på tå med jämn belastning på höger och vänster ben.
FName=Arial FSize=10 FStyle=0 [Error] Error=Img [APos0_2] PosID=0 ActivityID=2 Value=20 gånger [APos1_1] PosID=1 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos1_2] PosID=1 ActivityID=2 Value=20 gånger [APos2_2] PosID=2 ActivityID=2 Value=10 gånger [APos2_1] PosID=2 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos3_2] PosID=3 ActivityID=2 Value=10 gånger [APos3_1] PosID=3 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos4_1] PosID=4 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos4_2] PosID=4 ActivityID=2 Value=10 gånger [APos5_1] PosID=5 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos5_2] PosID=5 ActivityID=2 Value=10 gånger [APos6_1] PosID=6 ActivityID=1 Value=4 gånger per dag [APos6_2] PosID=6 ActivityID=2 Value=10 gånger