[Info] Name=Främre korsbandsskada, Hårdträning, hemövningar Row=3 Col=2 ImgPerPage=6 Version=2.0.1 DCount=6 ACount=9 [DPos0] Type=2 ImgID= Text=

  Cykling, gång, löpning 2-3 pass/vecka
FName=Times New Roman FSize=14 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000900002000020000300020 Text=
Drag det skadade benet utåt och tillbaka igen. Byt sen ben och stå på det skadade.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000900002000200003200000 Text=
För benet framåt mot motstånd och sedan tillbaks igen.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000400003000200000100005 Text=
Utfallssteg framåt.
kan du inte gå så djupt så använd en trappa eller step-up
Tänk på att ta tillräckligt långt steg så du inte hamnar djupare än 90°
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200020 Text=”Draken” Startposition med vikt över huvud, för ner vikten och sträck benet bakåt. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010001000002000140000900007 Text=Tåhävningar på låda med ett eller två ben. Även Exentriskt då man går upp på båda och ned på ett ben. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [Error] Error=Img [APos1_1] PosID=1 ActivityID=1 Value=2-3 [APos1_2] PosID=1 ActivityID=2 Value=10-15 [APos1_9] PosID=1 ActivityID=9 Value=3 [APos2_1] PosID=2 ActivityID=1 Value=2-3 [APos2_2] PosID=2 ActivityID=2 Value=10-15 [APos2_9] PosID=2 ActivityID=9 Value=3 [APos3_1] PosID=3 ActivityID=1 Value=2-3 [APos3_2] PosID=3 ActivityID=2 Value=10-15 [APos3_9] PosID=3 ActivityID=9 Value=3