[Info] Name=Mage - Stabilisering (Inledande fas) Row=3 Col=3 ImgPerPage=9 Version=2.0.1 DCount=9 ACount=0 [DPos0] Type=0 ImgID=000010000200003000180000600018 Text=
Benrörelser för koordination.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000200003000200000600015 Text=Rak rygg. Spänn magmusklerna. Gör armhävningar. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000200003000200000600016 Text=Rulla sakta nedför väggen. Håll kvar positionen. Bibehåll rak rygg. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000400003000160000100056 Text=Spänn magmusklerna och håll ländryggen stadig under hela övningen. Gå på stället. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000200003000180000600015 Text=Sittande på boll. Spänn magen. Drag med raka armar nedåt/ bakåt och bromsa tillbaka. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000200003000160000200011 Text=Liggande på boll. Stabilisera mage, rygg och håll still. Sänk sedan ned ena axeln åt sidan. Tillbaka igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010000200003000200000300059 Text=Lätt böjda knän, stabilisera ländryggen, drag ned mot golvet. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000200003000200000300060 Text=Lätt böjda knän, stabilisera ryggen, drag nedåt bakom nacken. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos8] Type=0 ImgID=000010000900004000020000300009 Text=Stå med rak och stadig kropp. Benföring utåt. FName=Arial FSize=9 FStyle=0