[Info] Name=Menisk - förslag på övn. specifik hårdträning Row=4 Col=3 ImgPerPage=11 Version=2.0.1 DCount=11 ACount=0 [DPos0] Type=0 ImgID=000010001100005000150000700018 Text=
Gå jogga med båda händerna på handtag.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000200003000200000500016 Text=
Knäböjningar på balansboll.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000400003000160000600070 Text=
Bäckenlyft med båda fötterna på boll och samtidig ihoppressning av boll.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400084 Text=Sittande knäböjning. Pressa nedåt/ inåt och släpp sedan sakta tillbaka igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400085 Text=Sittande knästräckning. Pressa uppåt till raka ben och ned igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400088 Text=
Pressa framåt till raka ben. Bromsa sedan på tillbakavägen. OBS! 90grader inte mer.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010000900004000020000300009 Text=Stå med rak och stadig kropp. Benföring utåt. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200056 Text=2(2).Med stången på axlarna. Böj det främre benet tills det bakre knät nuddar marken. Sträck till stående igen. Byt fot. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos8] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200057 Text=Knäböj. Lägg stången på axlarna. Stå axelbrett med benen. Böj på benen tills du står i 90 grader. Sträck sedan upp igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos9] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200020 Text=”Draken” Startposition med vikt över huvud, för ner vikten och sträck benet bakåt. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos10] Type=0 ImgID=000010000400002000150000200000 Text=Vikter i händerna. Utfallssteg med bålrotation över det främre benet. FName=Arial FSize=9 FStyle=0