[Info] Name=Bristning baksida lår - förslag på övn. specifik hårdträning Row=4 Col=3 ImgPerPage=12 Version=2.0.1 DCount=12 ACount=0 [DPos0] Type=0 ImgID=000010001100005000150000700023 Text=
Uppvärmning och konditionsträning.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000200003000200000500016 Text=
Knäböjningar på balansboll.
  
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000200003000160000100020 Text=
Liggande på vänster armbåge och på sidan i rak linje. Lyft upp höften från golvet och lyft sen höger ben upp och ned.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000400002000010000600022 Text=
Bäckenlyft med fötterna på boll, drag bollen mot ändan och sträck ut igen.
  
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400084 Text=
Sittande knäböjning. Pressa nedåt/ inåt och släpp sedan sakta tillbaka igen.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000900002009990000100002 Text=Skridskohopp från sida till sida. Stegra med längre/ högre och med böjda ben. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010001100004000200000900000 Text=
Hoppa jämfota upp på bräda och tillbaka ner igen.
 
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000400002000010000400006 Text=
Kombinerad ryggsträckning.
 
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos8] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200043 Text=Rak rygg, fäll i höften, tyngden på hälarna. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos9] Type=0 ImgID=000010000400002000150000200000 Text=Vikter i händerna. Utfallssteg med bålrotation över det främre benet. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos10] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200057 Text=Knäböj. Lägg stången på axlarna. Stå axelbrett med benen. Böj på benen tills du står i 90 grader. Sträck sedan upp igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos11] Type=0 ImgID=000010000900004000150000800000 Text=
Skridskoglid från sida till sida. Stegra genom att ta långa steg och med mer böjda knä.
  
FName=Arial FSize=9 FStyle=0