[Info] Name=Bristning framsida lår - förslag på övn. tålighetsträning Row=4 Col=3 ImgPerPage=11 Version=2.0.1 DCount=11 ACount=0 [DPos0] Type=0 ImgID=000010001100005000150000700021 Text=
Cykel.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000900002000010003200015 Text=
Ta ut stegen framåt/ bakåt.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000200003000200000600016 Text=
Rulla sakta nedför väggen. Håll kvar positionen. Bibehåll rak rygg.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400085 Text=
Sittande knästräckning. Pressa uppåt till raka ben och ned igen.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400088 Text=Pressa framåt till raka ben. Bromsa sedan på tillbakavägen. OBS! 90grader inte mer. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010000200003000200000500016 Text=Knäböjningar på balansboll. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010000900002000010000900020 Text=
Gå, jogga upp och ned på stepup bräda.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000400003000180000600042 Text=Sitt på boll med liten boll mellan knäna, sträck benen växelvis. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos8] Type=0 ImgID=000010000400003000200000300097 Text=
Stå med rak och stadig kropp. Sparka framåt och lyt upp knät.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos9] Type=0 ImgID=000010000900002009990000100001 Text=
Böj i knäna och gör ett kraftigt upphopp.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos10] Type=0 ImgID=000010000900002000020000300020 Text=
Drag det skadade benet utåt och tillbaka igen. Byt sen ben och stå på det skadade.
 
FName=Arial FSize=9 FStyle=0