[Info] Name=Bristning framsida lår - förslag på övn.specifik hårdträning Row=4 Col=3 ImgPerPage=10 Version=2.0.1 DCount=10 ACount=0 [DPos0] Type=0 ImgID=000010001100005000150000700023 Text=
Uppvärmning och konditionsträning.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos1] Type=0 ImgID=000010000900002000010000400087 Text=
Pressa upp med ett ben och sedan sakta ned igen.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos2] Type=0 ImgID=000010000900002000010000300024 Text=
Balansera och gör en knäböj med full kontroll. Linan kopplad till dragapparat.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos3] Type=0 ImgID=000010000900002000150000900027 Text=
Med vikter i händerna. Hoppa ut åt ena sidan. Växla sida.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos4] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200050 Text=
1(2). Step up. Stå med fötterna lite isär. Stå rak i ryggen med stången på axlarna. Kliv upp på bänken. Sedan sakta ned igen. Byt fot.
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos5] Type=0 ImgID=000010001100004000200000900000 Text=
Hoppa jämfota upp på bräda och tillbaka ner igen.
  
FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos6] Type=0 ImgID=000010000900002000150000100038 Text=Utfallshopp åt sidan med händerna på ryggen. Korta, långa, höga, låga, snabba, långsamma. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos7] Type=0 ImgID=000010000400002000150000200000 Text=Vikter i händerna. Utfallssteg med bålrotation över det främre benet. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos8] Type=0 ImgID=000010000900002000010003200008 Text=Med gummisnodd, lyft benet framåt/ uppåt med höga knäuppdragningar och tillbaka igen. FName=Arial FSize=9 FStyle=0 [DPos9] Type=0 ImgID=000010000400003000200000200020 Text=
”Draken” Startposition med vikt över huvud, för ner vikten och sträck benet bakåt.
  
FName=Arial FSize=9 FStyle=0